Výkonnostní akademie (PPC)

Výkonnostní akademie (PPC)

Úroveň: začátečník

Staňte se PPC specialistou díky akademii zaměřené na výkonnostní marketing! Společně se budeme potkávat 2x týdně v pondělí a čtvrtek od 17:30 do 19:30 na online webinářích. Od teorie plynule přejdeme k praktickému nastavení všech typů kampaní – probereme kampaně ve vyhledávací síti, v obsahové síti, nákupní kampaně a video kampaně

Vše si ukážeme ve dvou nejrozšířenějších nástrojích na PPC reklamu v ČR: v Google Ads a Skliku. Díky více než 5 letům praxe v oboru a milionovým rozpočtům, které klientům měsíčně spravuji, vám vše předvedu na reálných situacích.

Cena akademie: 19 900 Kč
s dotací jsem v kurzu: 3 582 Kč
Nový termín na rok 2025
0 +

hodin výuky

0

online setkání

0 %

dotace od ÚP

Co se dále naučíte

Kromě praktických ukázek v nastavení PPC kampaní nebude chybět ani nastavení analytiky, která je důležitá pro správné fungování kampaní. Mimo jiné si také ukážeme, jak přemýšlet nad rozpočty, na které metriky se dívat a jak připravit dobrou PPC strategii.

Co získáte jako PPC specialista

Flexibilní pracovní dobu

Jako PPC specialista si můžete organizovat svůj čas podle vlastních potřeb a preferencí. To vám umožní lépe sladit pracovní a osobní život, ať už máte rodinu, koníčky nebo jiné zájmy.

Možnost pracovat odkudkoliv

Práce PPC specialisty vám dává svobodu pracovat odkudkoliv na světě, ať už z pohodlí domova, kavárny nebo z pláže. Stačí vám jen připojení k internetu a můžete být plně produktivní a efektivní.

Nadstandardní příjmy

V této dynamické oblasti můžete dosáhnout nadprůměrných příjmů nad 100 000 Kč/měs., zvláště pokud se stanete expertem a budete poskytovat kvalitní služby.

Vzdělávání s bonusem

Webináře nejsou to jediné, na co se můžete těšit. Čekají na vás:

1. podpůrné video materiály, ke kterým budete mít přístup po celý rok,

2. video záznamy webinářů, k nimž se budete moct také opakovaně vrátit,

3. a půlhodinová video konzultace pro každého účastníka..

Pro koho je akademie vhodná

Tato akademie je určena pro úplné začátečníky v marketingu, marketingové manažery či CEO, kteří chtějí objevit taje PPC reklam. Absolvováním akademie získáte znalosti o všech základních typech kampaní a budete moct samostatně spravovat PPC reklamy sobě nebo svým klientům. Po skončení akademie obdržíte certifikát.

Jaké jsou platy v oboru PPC

particles_6.png

Junior | na začátku

35 000 Kč/měs.

Medior | 1-2 roky

50 000 Kč/měs.

Senior | 3+ roky

80 000+ Kč/měs.

Obsah PPC akademie

particles_6.png
  • Co je PPC reklama
  • Google Ads vs. Sklik
  • Princip fungování PPC reklamy
  • Jednotlivé formáty PPC reklam (obsahová síť, vyhledávací síť, nákupní kampaně, video kampaně)
  • Struktura kampaní – kampaň, sestava, reklama, klíčové slovo
  • Důležité pojmy
  • B2B vs. B2C
  • Co je analytika v online marketingu
  • Google Analytics 4 (GA4)
  • GTM
  • Nastavení Google Analytics
  • Důležité přehledy v Google Analytics
  • Co jsou konverze
  • Soft vs. Hard konverze
  • Remarketingové kódy
  • Nastavení konverzí Google Ads (základní konverze – nákup, poptávka, kliknutí na telefon/email)
  • Nastavení konverzí Sklik (základní konverze – nákup, poptávka, kliknutí na telefon/email)
  • Nastavení v GTM
  • Ověření přes Tag Assistant
  • Co je vyhledávací síť
  • Princip fungování vyhledávací sítě
  • Organické vs. placené výsledky
  • Práce v plánovači klíčových slov
  • Shody klíčových slov
  • Příprava struktury kampaně ve vyhledávání a inzerátů
  • Nastavení kampaně v Google Ads
  • Nastavení kampaně v Skliku
  • Tvorba rozšíření v Google Ads
  • Tvorba rozšíření v Skliku
  • Optimalizace
  • Co dělat, když..
  • Co je obsahová síť
  • Formáty reklam v obsahové síti
  • Jak by měla vypadat kvalitní reklama v obsahové síti
  • Možnosti cílení v obsahové síti Google Ads
  • Možnosti cílení v obsahové síti Sklik
  • Tvorba vlastních / remarketingových publik v Google Ads
  • Tvorba remarketingových publik v Skliku
  • Příprava responzivní / kombinované reklamy
  • Nastavení kampaně v Google Ads – bannerové
  • Nastavení kampaně v Google Ads – responzivní / kombinovaná
  • Nastavení kampaně v Skliku – responzivní / kombinovaná
  • Nastavení kampaně v Skliku – bannerové
  • Optimalizace
  • Co dělat, když..
  • Klasický remarketing – možnosti cílení
  • Dynamický remarketing
  • Možnosti publik v dynamickém remarketingu na Skliku (kategorie, weby seznamu, vlastní publika)
  • Sklik – Firmy.cz (logo)
  • Nastavení kampaně Sklik
    1. Práce se šablonou
  • Nastavení kampaně Google Ads
  • Optimalizace
  • Co dělat, když..
  • Co jsou video kampaně
  • Formáty video reklam
  • Jak by mělo vypadat kvalitní video do reklamy
  • Propojení Google Ads s YouTube
  • Nastavení video kampaně v Google Ads
  • Nastavení video kampaně v Skliku
  • Optimalizace
  • Co dělat, když..
  • Co jsou nákupní kampaně
  • Co je feed a ma jakém principu fungují nákupní kampaně
  • Merchant Center
  • Zboží.cz
  • Nastavení nákupní kampaně v Skliku
  • Optimalizace přes Sklik, Zboží.cz
  • Co je PMAX kampaň
  • Jak přemýšlet nad strukturou PMAX kampaně
  • Kde se PMAX kampaně ukazují
  • Nastavení PMAX kampaně
  • Nastavení klasické nákupní kampaně
  • Optimalizace
  • Co dělat, když..
  • Chytré optimalizační strategie
  • Využití a nastavení skriptů
    1. 404
    2. Budget Control
    3. Impression Control
    4. PMAX
  • Vyloučení na úrovni celého účtu
  • Varianty reklam

Termíny PPC akademie

particles_6.png
30.9. - 14.11. 2024 (PO + ČT)
Obsazenost 96%
17.2. - 31.3. 2025 (PO + ST)
Obsazenost 3%
Chcete-li vyplnit tento formulář, prosím povolte v prohlížeči JavaScript.
Typ akademie
Budu financovat z 82 % dotací:
Chci pomoci s dotací: